30 Mart 2011 Çarşamba

Facebook City Ville oyunu

City ville oynamaya başladım gün itibari ile, çok eğlenceli bir şey , ama maddi kriz var şu an bende komşu gerekli birkaç tane, enerji sıfıra düştüğü için ekinlerimi toplayamıyorum , evlerdeki kiraları toplayamıyorum, kaldım öylece :)  genel olarak oyun cok eğlenceli. 
Herkeze tavsiye ederim.  Birkaç hile de bana verin :) komşu olarak ekleyin birşeyler yapın arkadaşlar . 

http://www.facebook.com/mustykte52   herkese iyi oyunlar.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder